Obchodní podmínky

VeruCare Mgr. Veronika Benčová

Senovážné náměstí 978/23, Praha 11000

IČO: 19566549 a 22626085

DIČ: CZ19566549

  

🛒 Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě verucare.cz, provozovaném:

VeruCare Mgr. Veronika Benčová
Senovážné náměstí 978/23, Praha 11000
IČO 22626085
E-mail: info@verucare.cz

Podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (zákazníka).

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Odesláním objednávky souhlasí zákazník s těmito obchodními podmínkami.

  • Kupní smlouva vzniká v okamžiku přijetí objednávky ze strany prodávajícího.

  • Kupující bere na vědomí, že nabídka je nezávazná do okamžiku potvrzení.

3. Cena a platba

  • Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.

  • Zákazník může platit převodem na účet, QR kódem na faktuře nebo jiným způsobem uvedeným v objednávce.

4. Doprava a dodání

  • Zboží je doručováno prostřednictvím dopravních společností.

  • Možný je i osobní odběr dle domluvy.

  • Cena dopravy je uvedena v objednávce před jejím odesláním.


🔄 Reklamace a odstoupení od smlouvy

5. Právo na odstoupení od smlouvy

Kupující – spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.

Nelze odstoupit od smlouvy v případech uvedených v § 1837 NOZ, zejména:

  • při dodání zboží upraveného na přání zákazníka (např. Bachovy esence namíchané na míru),

  • zboží, které podléhá rychlé zkáze,

  • zboží, které bylo po otevření hygienicky znehodnoceno.

6. Odstoupení – postup

Kupující má právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu oznámeno písemně e-mailem nebo dopisem na adresu sídla prodávajícího. Zboží je kupující povinen zaslat zpět nepoškozené, kompletní a pokud možno v původním obalu, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Vrácení peněz: Pokud kupující odstoupí od smlouvy, vrátí mu prodávající veškeré přijaté platby, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dopravy, který je jiný než nejlevnější nabízený způsob dopravy), a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté platby dříve, než kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, nebo než mu bude zboží vráceno – podle toho, co nastane dříve.

Chcete-li odstoupit od smlouvy, napište nám na: info@verucare.cz
Do zprávy uveďte číslo objednávky, název zboží a přiložte formulář odstoupení, případně jeho obsah.

Zboží zašlete zpět nejpozději do 14 dnů od oznámení odstoupení na adresu:

VeruCare – Reklamace
Senovážné náměstí 978/23
11000, Praha

Zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme. Náklady na dopravu zpět hradí zákazník.


🛠 Reklamační řád

7. Uplatnění reklamace

Reklamaci můžete uplatnit v těchto případech:

  • zboží dorazilo poškozené při přepravě,

  • má výrobní vadu,

  • neodpovídá popisu.

Postup:

  1. Napište na: info@verucare.cz

  2. Přiložte číslo objednávky a popis závady.

  3. Přiložte fotodokumentaci vady nebo poškození.

8. Lhůta a vyřízení reklamace

  • Reklamace je vyřízena do 30 dní od jejího přijetí.

  • Zákazník má nárok na výměnu, opravu, slevu nebo vrácení peněz – dle posouzení oprávněnosti.

Zboží k reklamaci zasílejte pouze po dohodě, nikdy na dobírku.

9. Záruční doba

  • Na výrobky poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

  • Záruka se nevztahuje na opotřebení běžným užíváním ani poškození nesprávným zacházením.

9. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.gov.cz Web: adr.coi.gov.cz


Obchodní podmínky – Laktační poradenství

Úvod

Mým cílem je poskytnout maminkám podporu a odborné informace v oblasti kojení a péče o dítě. Poradenství je zaměřeno na podporu, edukaci a sdílení zkušeností, nikdy však nemůže zaručit konkrétní výsledek. Každá žena i dítě jsou jedineční a průběh kojení závisí na mnoha individuálních faktorech.

1. Charakter služby

Laktační poradenství je služba, jejímž účelem je poskytnout informace a podporu. Nejedná se o zdravotní péči a není náhradou za návštěvu lékaře nebo jiného zdravotnického pracovníka.

2. Odpovědnost

Veškeré rady vycházejí z odborných znalostí a zkušeností, jejich využití je však vždy individuální. To, zda a v jaké míře bude možné kojit, záleží na konkrétní situaci a rozhodnutí maminky.

3. Reklamace a nároky

Protože jde o službu spočívající v konzultaci a podpoře, nelze reklamovat samotný výsledek (např. ukončení kojení, potřebu dokrmování umělým mlékem apod.). Reklamovat lze pouze neuskutečnění nebo podstatné zkrácení sjednané konzultace.

4. Storno podmínky

  • Pokud je konzultace zrušena více než 24 hodin předem, pokusíme se domluvit náhradní termín.

  • Pokud je konzultace zrušena méně než 12 hodin předem, uhrazená částka propadá v plné výši.

5. Zdravotní omezení

V případě zdravotních komplikací u maminky nebo dítěte je nutné vždy vyhledat lékaře. Laktační poradenství nenahrazuje lékařskou diagnostiku ani léčbu.

Obchodní podmínky jsou podepisované v rámci GDPR dokumentu, který dávám k podpisu při osobním poradenství. 


🧘‍♀️ Kurzy a workshopy IVERO (web tvoriveworkshopy.cz)

  • Kurzy a workshopy

    Průběh kurzů

    • Kurzy a workshopy probíhají výhradně prezenční formou v prostorách pořadatele – dle konkrétní nabídky buď v Čelákovicích, Praze–Satalicích nebo v Brandýse nad Labem.

    • Informace o přesném místě konání a organizační pokyny budou zaslány zákazníkovi nejpozději 2 dny před začátkem kurzu.

    Minimální kapacita a zrušení kurzu

    • Pořadatel si vyhrazuje právo kurz zrušit v případě nenaplnění minimální kapacity účastníků.

    • V takovém případě bude zákazníkovi nabídnut náhradní termín nebo vráceno kurzovné v plné výši, a to nejpozději do 14 dnů od oznámení zrušení.

    Požadavky na účastníka

    • U každého kurzu jsou v popisu uvedeny případné pomůcky či materiály, které je nutné si zajistit. Pokud jsou materiály zahrnuty v ceně kurzu, účastník je obdrží přímo na místě.

    Certifikát / doklad

    • Pokud je výsledkem kurzu certifikát, osvědčení či jiný doklad o absolvování, bude tato informace výslovně uvedena u popisu daného kurzu.

    • Pokud není uvedeno jinak, účastník obdrží pouze potvrzení o účasti.

    Storno podmínky ze strany účastníka

    • Zákazník má právo svou účast na kurzu zrušit.

    • Při zrušení účasti více než 7 dnů před začátkem kurzu je vráceno 100 % kurzovného.

    • Při zrušení účasti méně než 7 dnů před začátkem kurzu se kurzovné nevrací. Účastník si však může domluvit náhradní termín, je-li k dispozici, nebo převést účast na jinou osobu.

    • V případě nepředvídatelných událostí (nemoc, vyšší moc) lze individuálně domluvit náhradní termín.

V případě pozdější změny nás kontaktujte – pokusíme se domluvit individuálně.


Specifické obchodní podmínky pro Bachovy esence

1. Osobní konzultace – výběr Bachových esencí pro váš rituál péče

Poskytnutí služby
Individuálně připravované Bachovy esence jsou směsi připravované na základě konzultace se zákazníkem nebo podle jeho objednávky.
Služba je poskytnuta po uhrazení objednávky a po dodání potřebných informací (např. výsledků konzultace nebo specifikace směsi).
Doba dodání závisí na složitosti přípravy, obvykle do 5 pracovních dnů od uhrazení objednávky.

Neposkytnutí služby
Služba nebude poskytnuta, pokud zákazník neuhradí objednávku nebo neposkytne potřebné informace pro její zpracování.
V případě, že nebude možné směs připravit z důvodů na straně poskytovatele (např. nedostupnost surovin, zdravotní kontraindikace apod.), bude zákazník neprodleně informován a platba mu bude vrácena v plné výši.

Storno podmínky
U individuálně připravovaných Bachových esencí není možné odstoupit od smlouvy po jejich zhotovení, protože jde o službu spojenou s individuální úpravou podle přání zákazníka (§ 1837 písm. d občanského zákoníku).
Objednávku lze zrušit bez storno poplatku do doby, než je směs připravena, tj. nejpozději do 24 hodin od potvrzení objednávky.

Pokud se zákazník nemůže dostavit na domluvenou osobní konzultaci, může více než 24 hodin předem požádat o náhradní termín – v takovém případě se storno poplatek neúčtuje.
Při zrušení konzultace v kratší době než 24 hodin předem, nebo při nedostavení se bez omluvy, je účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny služby.

2. Rituál klidu – směs Bachových esencí

Poskytnutí služby
Krizové Bachovy esence jsou univerzální směsí připravovanou ihned po přijetí objednávky.
Služba je poskytnuta po uhrazení objednávky, obvykle do 2 pracovních dnů.

Neposkytnutí služby
Služba nebude poskytnuta, pokud zákazník neuhradí objednávku.
V případě, že nebude možné směs připravit z důvodů na straně poskytovatele (např. nedostupnost surovin), bude zákazník informován a platba mu bude vrácena v plné výši.

Storno podmínky
U krizových Bachových esencí není možné odstoupit od smlouvy po zahájení jejich přípravy, protože jde o službu poskytovanou podle individuální objednávky zákazníka (§ 1837 písm. d občanského zákoníku).
Objednávku lze zrušit bez storno poplatku do doby, než je směs připravena – tj. nejpozději do 2 hodin od potvrzení objednávky.
Po zahájení přípravy směsi již storno není možné a uhrazená částka propadá ve prospěch poskytovatele.


Dárkové poukazy

  • Dárkový poukaz lze uplatnit na služby a produkty uvedené na webu

    www.verucare.cz

  • Standardně je poukaz zasílán elektronicky ve formátu PDF na email zákazníka po uhrazení objednávky.

  • Na přání zákazníka je možné dodat poukaz také v tištěné podobě, dárkově zabalený, zaslaný poštou. V tomto případě se účtuje poštovné dle aktuálního ceníku dopravy.

  • Platnost poukazu je 12 měsíců ode dne jeho vystavení, není-li na poukazu uvedeno jinak.

  • Poukaz lze využít pouze jednorázově, jeho hodnota je nepřevoditelná a nevratná.

  • Pokud nebude poukaz v době jeho platnosti využit, nárok na čerpání služeb nebo vrácení částky zaniká.

  • Odstoupení od smlouvy a vrácení poukazu není možné po jeho odeslání, jelikož se jedná o digitální obsah doručený okamžitě po zaplacení (§ 1837 písm. i občanského zákoníku), případně o zboží upravené na přání zákazníka.

  • V případě ztráty nebo zneužití poukazu nenese poskytovatel odpovědnost a poukaz nelze znovu vydat. 


Účast dětí na kroužku Povídálek

  • Účast dítěte na kroužku je možná pouze na základě řádně podané přihlášky zákonným zástupcem a po zaplacení kurzovného.

  • Zákonný zástupce je povinen uvést při přihlášení úplné a pravdivé údaje o dítěti, zejména:

    • jméno a věk dítěte,

    • kontaktní údaje na zákonné zástupce,

    • informace o zdravotním stavu dítěte, včetně alergií, užívaných léků či jiných omezení, které mohou ovlivnit účast dítěte.

  • Organizátor nenese odpovědnost za újmu na zdraví dítěte, pokud zákonný zástupce tyto informace zamlčí nebo podá nepravdivě.

  • Po dobu kroužku je dítě pod dohledem lektora, který zodpovídá za vedení programu a bezpečný průběh činnosti. Lektor nenahrazuje dohled zákonného zástupce v rozsahu jeho povinností dle zákona.

  • Dítě je povinno řídit se pokyny lektora a chovat se tak, aby neohrozilo sebe ani ostatní účastníky. V případě opakovaného nevhodného chování, které narušuje průběh kroužku, si organizátor vyhrazuje právo ukončit účast dítěte bez nároku na vrácení zbývající části kurzovného.

  • Organizátor nezodpovídá za věci, které si dítě přinese na kroužek (např. hračky, elektroniku, oblečení), pokud nebyly výslovně svěřeny do úschovy lektora.

  • Zákonný zástupce je povinen zajistit včasný odchod dítěte z kroužku (vyzvednutí v určený čas), není-li předem písemně dohodnuto jinak.

Reference

Care by Veru s.r.o. na Firmy.cz 5 hvězdiček na Mapy.cz