Obchodní podmínky

Care by Veru s.r.o. a VeruCare Mgr. Veronika Benčová

Senovážné náměstí 978/23, Praha 11000

IČO: 19566549 a 22626085

DIČ: CZ19566549

  

🛒 Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě verucare.cz, provozovaném:

VeruCare a Care by Veru s.r.o.
Senovážné náměstí 978/23, Praha 11000
IČO fyz. os. 22626085 a IČO společnosti 19566549, DIČ: CZ19566549
E-mail: info@verucare.cz

Podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (zákazníka).

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Odesláním objednávky souhlasí zákazník s těmito obchodními podmínkami.

  • Kupní smlouva vzniká v okamžiku přijetí objednávky ze strany prodávajícího.

  • Kupující bere na vědomí, že nabídka je nezávazná do okamžiku potvrzení.

3. Cena a platba

  • Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.

  • Zákazník může platit převodem na účet, QR kódem na faktuře nebo jiným způsobem uvedeným v objednávce.

4. Doprava a dodání

  • Zboží je doručováno prostřednictvím dopravních společností.

  • Možný je i osobní odběr dle domluvy.

  • Cena dopravy je uvedena v objednávce před jejím odesláním.


🔄 Reklamace a odstoupení od smlouvy

5. Právo na odstoupení od smlouvy

Kupující – spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.

Nelze odstoupit od smlouvy v případech uvedených v § 1837 NOZ, zejména:

  • při dodání zboží upraveného na přání zákazníka (např. Bachovy esence namíchané na míru),

  • zboží, které podléhá rychlé zkáze,

  • zboží, které bylo po otevření hygienicky znehodnoceno.

6. Odstoupení – postup

Chcete-li odstoupit od smlouvy, napište nám na: info@verucare.cz
Do zprávy uveďte číslo objednávky, název zboží a přiložte formulář odstoupení, případně jeho obsah.

Zboží zašlete zpět nejpozději do 14 dnů od oznámení odstoupení na adresu:

VeruCare – Reklamace
Senovážné náměstí 978/23
11000, Praha

Zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme. Náklady na dopravu zpět hradí zákazník.


🛠 Reklamační řád

7. Uplatnění reklamace

Reklamaci můžete uplatnit v těchto případech:

  • zboží dorazilo poškozené při přepravě,

  • má výrobní vadu,

  • neodpovídá popisu.

Postup:

  1. Napište na: info@verucare.cz

  2. Přiložte číslo objednávky a popis závady.

  3. Přiložte fotodokumentaci vady nebo poškození.

8. Lhůta a vyřízení reklamace

  • Reklamace je vyřízena do 30 dní od jejího přijetí.

  • Zákazník má nárok na výměnu, opravu, slevu nebo vrácení peněz – dle posouzení oprávněnosti.

Zboží k reklamaci zasílejte pouze po dohodě, nikdy na dobírku.

9. Záruční doba

  • Na výrobky poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

  • Záruka se nevztahuje na opotřebení běžným užíváním ani poškození nesprávným zacházením.


🧘‍♀️ Kurzy a workshopy IVERO

  • Zákazník má právo odstoupit do 14 dnů od uzavření smlouvy, pokud se kurz ještě neuskutečnil.

  • Změna termínu účasti je možná nejpozději 48 hodin před začátkem kurzu.

V případě pozdější změny nás kontaktujte – pokusíme se domluvit individuálně.