Obchodní podmínky
Care by Veru s.r.o. a VeruCare Mgr. Veronika Benčová
Senovážné náměstí 978/23, Praha 11000
IČO: 19566549 a 22626085
DIČ: CZ19566549
🛒 Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě verucare.cz, provozovaném:
VeruCare a Care by Veru s.r.o.
Senovážné náměstí 978/23, Praha 11000
IČO fyz. os. 22626085 a IČO společnosti 19566549, DIČ: CZ19566549
E-mail: info@verucare.cz
Podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (zákazníka).
2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
-
Odesláním objednávky souhlasí zákazník s těmito obchodními podmínkami.
-
Kupní smlouva vzniká v okamžiku přijetí objednávky ze strany prodávajícího.
-
Kupující bere na vědomí, že nabídka je nezávazná do okamžiku potvrzení.
3. Cena a platba
-
Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.
-
Zákazník může platit převodem na účet, QR kódem na faktuře nebo jiným způsobem uvedeným v objednávce.
4. Doprava a dodání
-
Zboží je doručováno prostřednictvím dopravních společností.
-
Možný je i osobní odběr dle domluvy.
-
Cena dopravy je uvedena v objednávce před jejím odesláním.
🔄 Reklamace a odstoupení od smlouvy
5. Právo na odstoupení od smlouvy
Kupující – spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.
Nelze odstoupit od smlouvy v případech uvedených v § 1837 NOZ, zejména:
-
při dodání zboží upraveného na přání zákazníka (např. Bachovy esence namíchané na míru),
-
zboží, které podléhá rychlé zkáze,
-
zboží, které bylo po otevření hygienicky znehodnoceno.
6. Odstoupení – postup
Chcete-li odstoupit od smlouvy, napište nám na: info@verucare.cz
Do zprávy uveďte číslo objednávky, název zboží a přiložte formulář odstoupení, případně jeho obsah.
Zboží zašlete zpět nejpozději do 14 dnů od oznámení odstoupení na adresu:
VeruCare – Reklamace
Senovážné náměstí 978/23
11000, Praha
Zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme. Náklady na dopravu zpět hradí zákazník.
🛠 Reklamační řád
7. Uplatnění reklamace
Reklamaci můžete uplatnit v těchto případech:
-
zboží dorazilo poškozené při přepravě,
-
má výrobní vadu,
-
neodpovídá popisu.
Postup:
-
Napište na: info@verucare.cz
-
Přiložte číslo objednávky a popis závady.
-
Přiložte fotodokumentaci vady nebo poškození.
8. Lhůta a vyřízení reklamace
-
Reklamace je vyřízena do 30 dní od jejího přijetí.
-
Zákazník má nárok na výměnu, opravu, slevu nebo vrácení peněz – dle posouzení oprávněnosti.
Zboží k reklamaci zasílejte pouze po dohodě, nikdy na dobírku.
9. Záruční doba
-
Na výrobky poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
-
Záruka se nevztahuje na opotřebení běžným užíváním ani poškození nesprávným zacházením.
🧘♀️ Kurzy a workshopy IVERO
-
Zákazník má právo odstoupit do 14 dnů od uzavření smlouvy, pokud se kurz ještě neuskutečnil.
-
Změna termínu účasti je možná nejpozději 48 hodin před začátkem kurzu.
V případě pozdější změny nás kontaktujte – pokusíme se domluvit individuálně.